23.06.2012

Geçen Yine Sinirliyim



Çok mu sinirliyiz? Çok mu bunaldık?
Sıcak başımıza geçti, sanki siz hariç herkes tatilde mi?

Bu aralar benim için biraz öyle olduğundan, dikkatimi dağıtmak için her yola başvurdum ve nur topu gibi masmavi bir mumluğum oldu.






Ben pek beceremem böyle şeyleri ve fakat geçen hafta yolum iş için Niğde taraflarına düşünce, Kapadokya yakınlarına bu kadar gelmişken toprak bir şeyler almak şarttı.

Toprak olunca boyamak çok kolay, zamanında Tschibo'dan alınmış akrilik boya setiyle biraz renk oynaması yapıp, bir saat içinde boyadım.

Akrilik boya hemen kuruyor zaten ama ertesi gün biraz daha koyultmak istedim ve bir kat daha boyadım (ertesi gün de biraz sinirliydim, bunun da etkisi olabilir!)


 Hey ben yaptım ki diyebileceğim bir şeyim oldu, pek mesudum.

Bu yazıda aman da ne yaptım benden öte yazar şunun altını çizmek ister; sinirliyken boya ve fırçalar süper terapi yolu!

2 yorum:

havziş dedi ki...

mavi mumluğunu çok sevdim, ancak şu ilk fotoğrafını bastırıp çerçeveletsen sanki nur topu gibi bir de tablon olur renklere ve konsepte bayıldım :))

Deniz dedi ki...

cok tesekkur ederim!

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...