14.07.2020

Hakkımda



1987 doğumluyum, ODTÜ Sosyoloji mezunuyum. Hem bölümümü, hem de okulumu ayrı ayrı çok severim. 

Yaklaşık 10 yıl kadar kurumsal hayatta çeşitli pozisyonlarda hem Türkiye'de hem de yurtdışında çalıştım, çalışıyorum.

Öncesinde de hayatımda olan ama çok aktif yapmadığım yoga ile yolum meme kanseri teşhisim sonrası ayrılmamak üzere tekrar kesişti. 

2015 yılında hafif tedavilerim sürerken bedenim izin verdikçe katılmaya başladığım yin yoga dersleri sonrasında uzmanlık eğitimi almaya karar verdim.

2016 yılında Nefess Yoga bünyesinde Arzu Rezzan Sunam ve Yelina Tayfur ile 200 saatlik Hatha Yoga Temel Eğitmenlik Eğitimi’ni tamamladım. Yin Yoga’ya olan tutkum sebebi ile bu alanda da eğitim almak istedim ve Asu Somer ve Melis Ulaş ile 2017 yılında 200 saatlik Yin Yoga Eğitmenlik Eğitimi’ni tamamladım. 

2018 yılında İstanbul’dan Düsseldorf’a taşındık. Aldığım yeni eğitimler ve verdiğim online dersler ile yoga yolculuğuma devam ettim. 

En son olarak 2020 Temmuz’da Hamile Yogası Uzmanlaşma Eğitimi’ni tamamladım. 

Çok şanslıyım ki yolum hep harika hocalarla kesişti. 
Yoga en zor zamanlarımda da en mutlu anlarımda da beni hep nefesime döndürdü.

Derslerimde bedensel farklılıkları kucaklayan ve yumuşak bir yaklaşımı tercih ediyorum. 

Ek olarak pek çok spiritüel ve enerji çalışması ile ilgileniyorum ve bol bol okuyorum. Theta healing uygulayıcısıyım ve yeni eğitimlerim devam etmekte.

Blogumda ve instagram hesabım @denizinkelimeleri 'nde hayatıma ve ruhuma iyi gelenlere dair paylaşımlarda bulunuyorum. 

Hiç yorum yok:

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...