13.11.2014

Merhaba Ben Deniz



Öncelikle yorum yazan, güzel dileklerini ileten kişilere çok teşekkür ederim. Paylaşmak gerçekten güzelmiş, iyi ki yazıyorum. Bu sürecin en başında kesinlikle kararını verdiğim bir şey vardı; kendimi sadece hasta olarak tanımlamamak...

Bu öyle bir süreç ki, hayatınızın her alanını evet ele geçiriyor ama bütün bunların yanında bir de siz kendinizi anlatırken 'Merhaba ben Deniz, meme kanseriyim' demeye başladıysanız, bence durum tehlikeli bir hal alıyor. 

Bu hastalık için geçerli değil sadece, kendisini sadece işi ile tanımlayan insanları da tehlikeli bulurum genelde. Halbuki hepimiz binbir rengiz, rengarengiz. 

Merhaba ben Deniz,

Sevgiliyim, eşim, evladım, kardeşim, arkadaşım, kuzenim, yeğenim, okuyanım, yazanım, çalışanım, hayal kuranım, çok soru soranım, hayvanseverim, komiğim, yoga severim, artık 27'yim, İstanbul'da yaşarım, Moda'yı severim ve tedavi sürecindeyim...

Belki 1 yıl sonra yazdığımda yeni renklerim olacak, heyecanla onları bekliyorum... Ama biliyorum ki asla tek renk olmayacağım. 


Fotoğraf: Bana ait-Moda

5 yorum:

Les Mots Dune Maman dedi ki...

Bi de muhtesemsin...;)

Deniz dedi ki...

:) ❤️

bilge dedi ki...

Eminim tek renk olmayacaksın..sevgi ve dostlukla...

Deniz dedi ki...

Çok teşekkür ederim!

Sevgiler :)

Unknown dedi ki...

insallah 1 yil sonra da burda seninle olup bize sunacagin diger renklerini de gormek uzre, takipteyim,
vaktin olur canin isterse bana da beklerim, sevgiyle kal!

Sulti's
http://asulti2000.blogspot.fr/

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...