29.01.2017

Tekrar Merhaba!


En son 4 Nisan 2016'da yazmışım. Ne çok zaman ne hızlı geçmiş.

Hem kendim için hem belki birilerine dokunur ümidiyle yazdığım blogum ben yazmasam da dokundu birilerine. Ne mutlu bana...

Öncelikle kısa bir İyileşme Günlüğü bilgilendirmesi, çok şükür iyiyim. Kontrollerim devam ediyor, kalp çarpıntıları arada geliyor kontrol öncesi özellikle ama her şey yolunda çok şükür.

İşime ve yogaya devam etmekteyim. Eğitimim tamamlandı, artık yoga hocası olma yolunda ilerliyorum. Hem yolun en başında, hem de çok heyecanlı hissediyorum kendimi. İlk derslerim başladı bile, her ders yeni bir yolculuk, yeni bir heyecan... Hayatımda verdiğim en şahane kararlardan biri yoga!

Bu iyiyim yazısı olsun, devamında biraz yoga, hayat, seyahat, kitaplar konuşalım. Eskisi gibi...



3 yorum:

Yesterdaytodayand... dedi ki...

Merhaba Deniz .
Keşke ilk hastalık haberimi aldığımda blog una rastlasaydım. Son derece keyifli yazmışsın.Anlıyorum ki bir noktadan sonra benzer süreç tavır ve duyguları yaşıyoruz. Her günün bir öncekinden daha sağlıklı mutlu geçsin.

Sevgiler :)

Begüm dedi ki...

Tabi ki takipteyim, burdan neler neler öğrendim:) ( begüm)

Adsız dedi ki...

Tabi ki takipteyim. Burdan neler neler öğrendim :) ( begüm)

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...