11.03.2012

Deniz'in Kelimeleri Neymiş?

Merhaba,

Neden "le parole del mare" sorusuna ilk blog postumda cevap vermek istedim.

İtalyanca'yı seviyorum, bir blog ismine ihtiyacım var ve bu blog benim seçtiğim bana ait kelimelerden ibaret olacak ve evet ismim de Deniz. Tabi bir de "le parole del mare" çok şahane okunuyor bence.

Bu blogun sevdiğim şeyler üstüne olmasını planlamaktayımdır ki bunlar da kitaplar, fotoğraflar, bilimum vintage retro objeler, moda ve seyahattir. Konu kısıtlamam yoktur, günlüklerimi hala defterlerimde tutmaktan yanayımdır ve bu blog sadece eğlenmece, dinlenmece ve şaşırmaca yerimdir.

P.S. İtalyanca bilmeden bloguma İtalyanca isim verdiğim gibi, bilip bilmeden yazma hakkım da bende saklıdır.

5 yorum:

DECO☆deniquo dedi ki...

nayyss... (southpark aksanıyla okunmak üzere..)

Deniz dedi ki...

super bir ilk yorum bu :)

Deniz dedi ki...

:) çok iyi yapmışsın valla :) ben de kulağa çok hoş geldiği için italyanca olan 'dolce far niente' yi tercih etmiştim :) hem özgürüz istediğimizi yaparızz kii :)

Adsız dedi ki...

blog ismini severim senin

z

Deniz dedi ki...

yey :)

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...