13.09.2012

Güzel Şeyler

Merhaba!
Ben yeni bir telefon aldım ve bu telefonu en çok, güzel fotoğraflar çekebileyim diye aldım.
Pek tabi insana sorarlar neden fotoğraf makinesi almadın o zaman diye, ona da cevabım var, kızmayın!

 Şimdi o çantaya kesin fotoğraf makinesinin konulmayı unutulduğu günler olacak ve ben kesin o zaman çok fotoğraf çekmek isteyeceğim. Bu sebeple hep yanımda olsun benim olsun diyerek yeni telefonuma kavuştum. Photo editor uygulamaları ile eğlendim. Ortaya böyle bir sonuç çıktı.

Özetle; bu hafta sevdiğim güzel şeyler yazısı olsun bu.

İlk fotoğraf en sevdiğim olsun istedim. Karşınızda Fenerbahçe Marina.

Şu hayatta en çok istediğim şeylerden biri teknem olması. Mümkün ise teknemin yuvası da Fenerbahçe olsun isterim.
Öğrendiğime göre sırada 200 küsür tekne olduğundan, tekneyi alsam dahi pek gerçeğe dönüşecek bir hayal değil bu.
Olsun ben de teknemi Pendik'e falan götürürüm. Sanki tekneme yer yok, hiç!


"En güzel tekne arkadaşının teknesidir" diye öğüt aldığımız babamın arkadaşının minik teknesinde iken. 12 yıl önce teknesi ile burada yerini kapan şanslılardan kendisi. Pek özendik.


Yeni  bir iş, mis gibi yeni çiçekler, yeni umutlar demektir. Kendisine yollananan çiçeği fotoğraflamak görgüsüzlük müdür? :)


İşte karşınızda en sevdiğim mankenim, İzo!
Evde peşinden koşup en güzel kareyi yakalamaya çalıştığım doğrudur. Fakat pek fotojenik kendisi insan dayanamıyor.



Haftasonunun gelmesini sabırsızlıkla bekleme sebebi uzun kahvaltı sofraları.



Viyana dönüşü akabinde Almanca'ya devam kararı almıştım. Fakat nereden başlasam bilemedim.

Almanca kursuna yazılırsam kesin ekerim, evde kendim çalışsam da olur diyen benim son çırpınışlarımın karesi ile bu haftanın güzelliklerini sonlandırıyorum. 

Hiç yorum yok:

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...