7.10.2012

3 Gün Taksim


Cuma iş çıkışından beri aralıksız olarak Taksim'de olmam sebebi ile aşağıdaki fotoğrafların Taksim temalı olması pek normaldir. Sanıyorum ki 2 ay boyunca her hafta sonu ben Almanca aşkım sebebi ile bir "kursteilnehmer" olarak Taksim'e gideceğimden blogumda Taksim temalı fotoğraflar önlenemez şekilde çoğalacaktır.

Genelden özele inelim, ilk haftanın Japon turistliğine verelim, bol tramvay ve deniz fotoğrafına hazır olalım!


3 gündür en sadık dostum Kadıköy-Karaköy vapurunda iken. Güneş batmış, günlerden cuma, hava güzel...
Haftanın açık ara en tatlı anı!


Film Ekimi'nden alabildiğim tek biletim ve ben Atlas Sineması'nda! 
Filmimiz "Ruby Sparks". 


Klasikler iyidir dedim üstüne Japon turistliğim tuttu. Dayanamayarak onlara katıldım ve kendimi fotoğraf çekerken buldum.


Şehri uzaktan seyreyledim. Gözüm gönlüm açıldı. Alman Lisesi'nin ne kadar harika bir manzarası varmış. Okuyanlar ne şanslıymış!


Son olarak 3 gündür bir başka sadık dostum, Karaköy yokuşundan beni kurtaran 137 yıllık Tünel metrosunu da eklemek istedim. Benim için pek nostaljiktir, eskidir, sağlamdır, yağmurda çamurda beni vapuruma ulaştırır, yeri apayrıdır! 
Dünya'nın 2. metrosu olduğunu biliyor muydunuz? Listelere bu hızlı girişimiz ve 137 yıl içerisinde 2 metro hattını geçemeyişimiz ise ayrı tebrik konusu.


Yepyeni Taksim maceralarında görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...