30.11.2015

Lucky Bamboo


Bu görmüş olduğunuz bitki, lucky bamboo. Yani şans bambusu.

'Aman şans mı getiriyor?'
'Suyunu 15 günde 1 değiştir yeter mi?'

Olumlu yanıtı duyan Deniz, Ikea'ya koşar hemen bambusunu alır pek tabi. Evde bitki bakmayı beceremeyen Deniz için açan yapraklar medarı iftihar olur.

Her yaprak şans getirsin, sağlık getirsin, bereket getirsin diye bambucuğumla konuşuyorum. O da pek güzel açıyor maşallah.

Konuyu bambudan açtık, günlüğümüzle devam edelim. Çok şükür her şey yolunda. Kontroller ve herceptine devam. Kemoterapilerin etkisi sanırım iyice geçti, enerji seviyem eski günlerime geldi pek şükür. Kalbim pırpır atınca biraz üç buçuk atıyorum, herceptin kalbi yorar dediklerinden ama ekolar çektiriyoruz arada, bir sıkıntı yok.

Saçlarım kısacık ama alıştım. Hatta arkaları öyle çirkin uzuyor ki, arada dayanamayıp kestiriyorum. Kuaför koltuğuna oturmak büyük haz. Saçın uzama evresi ise pek korkunç, bir küt olsa da rahat etsem.

Nasıl geçti anlayamadım mı desem, her anını ezbere biliyorum mu desem bazen ben de şaşırıyorum. Bazen yaşadıklarım sanki 1 aymış gibi bazen 10 yılmış gibi geliyor. Hediyesi ise bana 'anda yaşamayı' öğretmek oldu.

Başımıza gelen şeylerin bir sebebi var belki de, durup sormak lazım 'Hayat bana ne anlatmaya çalışıyorsun?' diye.

Şansımız bol, sağlığımız yerinde, mutluluklarımız çok olsun!

Hiç yorum yok:

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...