17.03.2014

...

Bu 3 gün önce bize veda eden bir meleğe veda yazısı…

Herkesin sevdiği bir insan olmak mümkün mü?

Sanıyorum mümkün değil.

Peki iyi yürekli olduğunu düşündüğün herkesin, sevdiği insan olmak mümkün mü diye düşündüm sonra. İşte bu mümkün… İyi yürekli isen, ağzından çıkan sözler dürüstse, anlayışlıysan, kalbin tertemizse, kalbin kirlenir gibi olduğunda ilk kendini uyaran sen isen, vicdanın başkaları seslenmeden, sana avaz avaz bağırıyorsa yanlış yaptığında, sevilmemen ne mümkün senin gibiler tarafından.

Ben işte tam bu insanı tanıdım, tertemizdi, pırıl pırıldı, güzel yüreği yüzüne, gülüşüne yansımıştı. Hesapsızdı, kitapsızdı, çoğu insan gibi kolay olanı değil, dürüst olmayı seçmişti.

En büyük korku çoğu zaman unutulmak, benim içinse unutmak. Unutmak istemiyorum onu, güzel yüreğini, bana nasıl iyi bir insan olacağımı öğreten o güzel kişiliğini, dostluğunu, ablalığını, pozitif enerjisini, hayallerini, gülen yüzünü… Unutmak istemiyorum ve unutmaktan çok korkuyorum.

Böyle iyi insanlar unutulmazsa, kalbimizde bir yerlerde durursa, düşündüğümüzde yüzümüzde buruk ama içten bir gülümseme oluşturursa, iyiler kazanır.
İyi olmak istiyorum.

İyi kalmak istiyorum.

İyiler kazansın istiyorum.

Hiç yorum yok:

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...